Bugün 35+1. günümüzde nişanim geldi ve hafif hafif kasık ağrım oldu. çok şükür açıklık yoktu ve sancım çıkmayınca eve geldim ama o sonucu beklemek de bayaa zor oldu 😀 çünkü bebişim (haftası iyi olsa da) daha çok kucuk,duruşu da makat. Nisanim geldikten sonra bebeğim uzun uzunnn bekledi diyen bana umut verecek annelere ihtiyacım var şuan 😂 Nisan gelmesinin ardından doğum hemen olur mu, tecrübeleriniz ne diyor? Dualarınıza da talibim ayrıca, bütün evlatlar sağlıkla gelsin 💙