BelisinAnnesi Bade41 benimde son 27 . Nişan falan bişey yok ama bazen öyle bir toplanıyor ki karnımın bi köşesine yıprıp çıkacak sanıyorum .
Ezgiparlak Kaldı 29 alt bölgemde ciddi agrı ve yanma var bakalım öğlen kontrollüm var merak ediyorum nolacak😊 benimde nişan vs bişey yok henüz
meltemom Benim ilk doğumumda günler öncesi nişan olmadı hatta doğurana kadar olmadı 39+6 da doğum yaptım herkeste nişan gelmiyor heralde