Mom54755 dun acile gittim ama kendini ısrarla alttan muane etmem gerekiyor dedi bende dedim ki ben alttan muane olmak istemiyorum ultrasonla bakabilir misim rica etsem o zaman bakamam sorumluluk bana ait oluyor dedi 10 haftalik altı bu şekildeymis bende 15 gün önce filan geldim doktor bana tamam olmak istemiyorsan imza atalım sorumluluk bana aittir diye dedim siz neden yapiyosunuz her doktor bir değil yapmak zorunda değilim dedi ben muane olmucam dedim isminizi söyleyin şikayet edicem sizi dedim asla söylemiyor baya ısrar ederek söyledi ama soy ismini söylemedi kendisi asistan doktormus sanırım hastanede girişte her yerde sordurdum kimse bulamadı doktor olmadığı için sanırım eve geldim hastaneyi aradım acile bağladılar beni ismini söylerek gülnur hanımın soy ismini öğrenebilir miyim dedim ben kendisiyim size soy ismini vermicem gelin buraya şikayet edin diyor niye dedim haklisiniz ya verin dedm ben de sizi şikayet edicem dedi ve suratıma kapattı??? Ne hakla hangi hakla ne gerekçeyle orası senin babanın sana actigi özel muane değil sen devletin memurusun bizim verdiğimiz paralarla çalışıyorsun ben hastayım ve hasta haklarım var nasıl olurda bana bu şekilde davranma hakkına sahip olursun ben hamileyim ayrıca beni nasıl muane etmeden eve göndermeyi gönlün razı oldu ne biçim bir doktorluk ne biçim bir insanlık sinirden uyuyamadım ama görür o edicem her yere şikayet haksızmıyım ya allah aşkınıza tamam 10 haftalık altı alttan muane diyor ama geçen haftalarda gittim doktor imza artırdı banagayet güzel baktı da teşekkür ettim çıktım benim böyle bir hakkımda var sen bana ne istersen onu yapamazsın ki ben hastayım benimde karar hakkım.var tek senecek sunup üstüne postalamak nedir ???