deletedmom734 17+2 deyim mide bulantılarım geçti ancak ağzımda gideremediğim garip bir tat var ağzımın için kuru kuru oda durduk yere midemi kaldırıyor ne yapabilirim :((
deletedmom734 SevdenurTirasci onuda deniyorum ama ağzımın hiç boş kalmaması gerekiyor abarttım biraz sanırım şiştim 😁
Yasmina 3. Aydan sonra geçiyo o haftalarda dişlerimi de fırçalasam bi süre sonra o tat geri geliyordu 😢