Zerden Sadece Kur’an odaklı bakarsanız isim seçeneğiniz azalır normal yani . Daha çok dini taraftan bakarsanız daha çok isim bulabilirsiniz . Mesela Ravza, Peygamberimizin yattığı yere denir, gül bahçesi. Mesela Şeyma, Peygamberimizin süt kardeşidir, TDK’da değerli, kıymetli diye geçer. Peygamberimizin halasının ismi de Erva’dır . Asel vs gibi isimler (kesinlikle koyanlara saygım var, herkes istediğini koyabilir buna karışamam.) Yani bana çok anlamsız geliyor . Sırf Kur’an da geçiyor diye neden bal koyayim ki adını . 🤷🏻♀️ Çocuklarımıza yiyecek isimlerini vermiyoruz mesela o hâlde Arapça da olsa bile garibime gider . Ya da dini açıdan yetersiz ama anlamı güzel isimler de olabilir . Gülce, güle benzeyen, ki peygamberimiz de gül gibi kokardı :) Hüma mesela, talih, şans getiren bir kuş . Afra’yı da beğenirim sahabe hanımlarımızın isimlerindedir, temiz toprak anlamında . Ya da Rabia, Amine, Meryem, Zeynep, Fatıma gibi isimler .