İlk doğumum olcak 33 haftalık gebeyim haftalar yaklaştıkça korku bastırdı daha önce bekarken de ablamın yanında normal doğuma girmiştim yani o suni sancıyı çekerken yanındaydım acısına şahit oldum şuan gözümün önünde o canlanıyo aşırı korkuyorum 😬bu zamana kadar da hep devlete gittim devlet hastanesi de hep normali öneriyo sezeryan yapmadığı için kararsız kaldım korktuğum bişeyi nasıl yapcam bilmiyorum acaba direk sezeryan mı olmak istesem özel hastaneye mi geçsem saha fazla zaman geçmeden kafam çok karışık çok kararsız ve korkağım 😓