Arkadaşlar anestezili rahim filmi çekenler süreç nasıl geçiyor ne zaman ayaklaniyorsun yani anesteziyle ne kadar süre de uyanıyorsunuz yani anesteziyle nasıl oluyor hemen işlem olup çıkıyor musunuz yoksa hastanede 1 2 saat kalma oluyor mu acil yardımcı olursanız sevinirim bende olacam bilgim yok