Purpura26 geç bencede canım kaka yapma ihtimali var dediğin gibi. Ayrıca sonuçta ikisi de doğum ha sezaryen ha normal candan can çıkıyo ben akışına bıraktım aslında bi ara sezaryene karar kılmştk açılma olunca doktorda istersen normali bekleyelim doğmazsa sabah 7 de sezaryen yapacam dedi 6.11 de kıxım doğmuştu.
Bir de benim doktorum da 41 e kadar bekleyecekti hatta doğum zamanı çatı muayenesi yaparız demişti ama suyum geldiği için nöbetçi doktor vardı takipli olduğum doktora o gün muayene oldum doğumhaneye o göndermişti asistan doktorla ebeler yaptırmıştı doğumumu da.
Bebek gelmek istediği şekli de zamanı da belirliyo sadece bolca dua inşallah hepiniz sağlıkla kavuşursunuz 🌸