Kızlar iki gün önce post açmıştım dua edin diye edenlerden Allah razı olsun öncelikle 🙏 önce suni sancı verildi kızımın kalp atışlarında düşme olunca sezeryana karar verdik. Genel anestezi ile doğum yaptım. Burdan genel mi yoksa epidural mi diye kararsız kalanlara naçizane fikrim genel olmasınlar mümkün mertebe. Doğum hikayemin ayrıntılarını vermeyeceğim kimseyi korkutmak istemiyorum zaten herkesin bünyesi farklı ama şunu söyleyebilirim bana biraz ağır geldi. Merak ettikleriniz varsa elimden geldiğince cevaplayabilirim. Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah. Ben prensesime kavuştum darısı isteyen herkese olsun inşallah