Bussul1 Normalde 37 +5 gunluguz ama doktorum bır hafta onden gıttıgınu soyledı sızce karnım ınmış mi gecen haftaya gore oldukca asagıda duruyo bakabilir misinizz🤷🏻♀️🤭
Babymoomy Bussul1 annem hep şey derdi elini göğüsünün altına koy elin havada kalıyor ise daha var ama elin asagı dönük duruyor ise doğum yakın derdi hakketten öyle de oldu eşimle baktığımda göbeğim düşmüştü
Elisammmbade Ne güzel hiç yok karnınız bence daha var var ah bide benim karnımı görseniz bende 36+1 haftalıgim karnımla goguslerimin arasında bir karıştan fazla mesafe var nerdeyse 😂😂
Bussul1 Elisammmbade bana da hıc 9 aylık gbı demıyolat hep 6 7 sanıyolar a iç karnım genişmiş iyi bişeymı bılmıyorum sızın o kadar acık varsa doğum yakınmı acaba🤭
Babytmr Babymoomy gerçekten öyle ilk gebeliğimde baya aşağı inmişti doğumdan bi kaç gün önce şimdi 38+3 üz biraz indi ama daha var gibi öylw tam değil yani:) yalnız yazdığınızı okuyan tüm son hafta gebeleri gibi bnde uygulamalı olarak yapıcak bu hareketi🤣🤭
Nurssss Babymoomy benmki 32 de düştü baya farkedildi elim dediğiniz gibi tam oturuyodu bende bebek düşecek gibi hissediyodum ama 35 olduk gelmedi🙂
Babymoomy Babytmr ben ilk gebeliğimde uygulamadım yani iyice indiğinde çok hissediliyor zaten artık bikini bölgende hep hissediyorsun bende suan yeniden hamileyim aklımda hala unutmuyorum gene uygulayacağım 😂
Elisammmbade Bussul1 erken düştü benimde karnım 🥰 iyi bişey iç karnınızin geniş olması doğumdan sonra göbeğinizi toparlamak kolay olur 🥰
Babymoomy Nurssss canım haftan çok erken yorulduysan da düşebilir ama ağrın su nişan gibi herhangi belirti görür isen doktoruna git zaten artık haftada 1gitmen gerek
Nurssss Babymoomy gidiyorum düzenli dün nst falan çekildi hiçbişey yok 35+3 teyiz düşeli üç hafta oldu göbek düşmesi hemen doğum anlamına gelmezmiş bir ay sonra bile olabilirmiş doğum🙂
tugbaoztrk Bussul1 Bende 37+5 im bende inmiş gibi hissediyorum sizinki gibi görünüyor galiba çocuk kanala girdi doğum yakındır