DiDoCe Sedamurat Evet ya o yorgunluk çok kötü maalesef sürekli yatma isteği.. Neyse bol bol yatalımda bebisler olunca yatamıycaz zaten :))
DiDoCe Buyuyoruzannecim1 Kesinlikleee doğum çantasını 30. Haftada heves heves hazırladım 1 terlik koymamıştim inanın son haftalar o 1 terliği koymak içi öyle bi eriniyorumki 37+6 yim hala valizi indirip terliği koymadım 🤣🤣🤣🤣
Kubra_baydar Sedamurat aynn bizimde kız bebek erken gelir diyorlar bakalım hayırlısı olsun canım herkes için
Eda115354 Sedamurat riskli ise 32 risksizde 34 te hazırlanmalı denir ama gel gör ki 35 olduk daha hazırlamadım