yaseminan 7 haftalık hamileyim 3 gün önce covid19 testim pozitif çıktı ara ara sancılarım oluyor benim gibi hamileliğin 1. Trimesterinde yakalanıp atlatan, Doğum yapan var mı nasıl bi süreç beni bekliyor yardımcı olabilecek kimse çar mu çok korkuyorum
Ilkim_05 yaseminan canim hiç korkma 10 gün önce benimde pozitiftim sırtta yanma.gibi ağrılarım.oldu halsizlik sürekli uyku hali, parol ve corasprin kullandım bol su ve meyve suan daha iyiyim sende iyi olacaksin bu arada diğer vitaminlerimede devam ettim cok geçmiş olsun şimdiden canim
Elffnur yaseminan bende 7.haftamda olmuştum ama ayakta atlattım bi skıntı yaşamdm ilk iki üç gün grip gbiydim bol vitamin meyve sebze ve su içtm canım suan 23.haftamdaym hiç bi sorun olmadı ama mutlaka kan sulandırıcı asprin kullan
2bebek3gebelik 6 ve 7 haftalarım covitli geçti. Eşim ağırdı ben bakmak zorunda kaldım tat koku gitti ağrım çok fazlaydı test bile yaptırmayan gidemedim bana 112 yardımcı olmadı öyle Kendi kendime yemeden içmeden 5 gün yattım 5kilo verdim 10.günden sonra hergün kısım kısım semptomlar gitti ama baş ağrısı bir aya yakın sürdü. Sonrasında özel hastaneye gittim karantina bitince doktoruma durumu izah ettim bişey yapmaya gerek yok bazı doktorlar kan sulandırıcı falan veriyormuş bana verilmedi. Şuan 35+1 haftalığım hiç bir sorun yok elhamdülillah sizede geçmiş olsun
yaseminan 2bebek3gebelik çok teşekkür ederim canım içimi rahatlattın benimde çok ağır geçiyor göğsüm çok ağırıyor
yaseminan Ilkim_05 beni arayan sağlık hizmetleri düşük ihtimalin olur diye limon ve bitki çayı bile kullanma dedi canım coraspirin kanı sulandırdığı için daha riskli değil mi
yaseminan Elffnur beni arayan sağlık hizmetleri düşük ihtimalin var diye limonu bile fazla kullanma dedi canım kan sulandırıcının böyle bi etkisi olmaz mı acaba
Elffnur yaseminan canım kendi doktorunu arayıp bildrmen lazım benmde düşük riskim var ama kan sulandırıcının bununla bi alakası yok bebeğe kan gitmesi lazm pıhtılaşıyo bliyosnki covidde kan
Ilkim_05 yaseminan bibdoktoruna sor kuzum kanda pıhtılaşma yapincada sıkıntı maalesef hatta daha sonrada devam edilmesi gerekiyormuş kan sulandiricinin ama kişiye göre değişir benim ayımı sorarak vermişti hastahanedeki doktor simdi ayiñ 8. De bitiyor karantina Allahin izniyle ile bende soracağım.devam edeyimmi diye ilknisim kendi doktoruma tekrar gözükmek sende bi sor kan sulandiriciyi eğer bir riskin yoksa verirler diye düşünüyorum ama tabi doktorlar daha iyi bilir
Yonca0218 Bende o haftalarda geçirmiştim ağır geçmedi hafif halsizlik vardı. Bol vitaminli yiyeceklere kendimi zorladım . Hafif atlattım. Doktor kontrolünde şuana kadar herhangi bir duruma rastlanmadı . Doktorum bebeği etkilemez demişti