Dilarayatkin İyi geceler 32 haftalık hamileyim covid geçiriyorum kan sulandırıcı iğne kullanıyorum d dimer değerim 0.98 , e nabızdan baktığımda referans dışı gösteriyo çokmu yüksek bir sorun olurmu
Halime2 Dilarayatkin dilara hanım merhaba. Suan aynı sorun bende de var inşallah görürsünüz beni. Ne olmustu durumuz
EceDalgaciMahmutoglu Halime2 merhaba. ben de covid gecirdim, iyilesince d dimer degerim dustu. referans degerlerine geri döndü. kendinize dikkat edin, vitamin takviyesi ve bol bol meyve tüketin. sağlıklı beslenin. geçmiş olsun…
Halime2 EceDalgaciMahmutoglu kan tahlilini tekraladınızmı peki doktorum bana takip etmememi söyledi. Gwbelikte yükselmesi normal oluyormus
EceDalgaciMahmutoglu Halime2 ilk covid teshisi ile ayni gun yaptik. ikinciyi de 5 gun sonra. bana da tekrarlamama gerek yok dendi. 5 gunde dusmustu, ben de iyilesmistim zaten.
EceDalgaciMahmutoglu Halime2 yalniz sunu da belirteyim, bende pihtilasma faktoru var, yüksek dozda kan sulandırıcı kullanıyorum hali hazırda. kullanmıyor olsaydim gecici olarak kullanmam gerekecekti. ama ben sürekli kullanıyorum. tedavide değişikliğe gitmedik.
Gzmnk Benimde 0,52 cıktı covid sonrası sınırın üstü. Kan sulandırıcı iğne başladı doktorum. Bir süre kullanacakmışım