Kızlar merhaba pcos ve 1 morfoloji sorunumuz var daha önce 3kez famera+ovitrelle kullandım fakat olumsuz sonuc aldım.. 2 yıldır hiç gebe kalamadım.. bu ay klomen ve ovitrelle deniyorum iğnenin 13. Günündeyim.. insallah olumlu sonuç alırım Rabbim hepimize güzel haber almayı nasip etsin..
Sizin tecrübeleriniz nelerdir ..