irorkay Kızlar 35 haftanın içindeyim bu aralar bağırsaklarım çok çalışıyor önceden de çalışırdı ama bu aralar çok farklı. Son haftalarda bu normal mi ya da neyi ifade ediyor?
Haticeackgzzz irorkay 38. Haftaya girdim 33. Haftadan itibaren 2 hafta arayla ishal sorunu yaşıyorum ama karın agrısı falan yok 2 gün sürüyor sonra geçiyor kendılıgınden doğum yaklaştıkta bagırsaklar kendını temizliyormuş normal yani