Bende de aynı sıkıntı var . Akşam 21.00 gibi nişan geldi . Dünden beri hafif hafif ağrım vardı belimde ve alt karnımda . Şu an sanki şiddetleniyor gibi . Böyle gaz sancısına benzer bi sancı . 2. Doğumum olacak nasipse ilki suni ileydi. Suni kadar kuvvetli değil ağrılarım ama bakalım