snowpress Kızlar dün nst ye girdim 36+2 deyim verdikleri sonuc kagidinda 1 cm yazıyor bu açıklık mı demek oluyor? Eğer öyleyse nst açıklıgı nasil ölcüyor ki? https://www.hizliresim.com/t9hyb2d
Tugce1910 snowpress Yok canım oo açıklık değil aynı haftadayiz acilikligi öğrenmeleri için çatı muayenesi oluyor
zeytinkiz snowpress Alttaki çizgi sancıyı gösteriyor. Youtube da Kağan KOCATEPE doktor var o cok acıklamalı anlatıyor bugun izledim bende. İzleyin isterseniz 🤭
snowpress Tugce1910 çatı muayenesi oldun mu peki sen? Benim doktorum daha yapmadı biraz da tedirginim çatı muayenesi icin. Burda cok ağrılı diye bahsediyorlar hep 😐
snowpress _hira_ teşekkürler canım ben de öyle düşündüm de 1 cm görünce dedim acaba açıklık mı ama bu başka bi şey sanıırm
Buse_00 Açıklık nts de belli olmaz canım nts sancı için açıklığa ultrason cihazı daha dgrusu rahim ağzının qcikligina ultrasonla yada elle bakar
AESahin snowpress ultrason da rahim ağzına bakarlar kısalma incelme var mı diye eğer varsa daha alttan bakınca açıklık anlaşılır