Tmk canim benim acini yuregimde hissettim allah sana ve esine dayanma gucu versin. Bu durum down sendromu gibi yuzdelik ihtimalli bir durum degil maalesef organlari ya vardir ya yoktur burada tibba doktorlara guvenmemek olmaz dedigin gibi bebeginin minicik bedeniyle yasayacagi acilari ve kacinilmaz sonu dusununce yerinde olsam cok uzulerek soyluyorum ki allah da sana bir daha benzer acilar yasatmasn ama ben de gebeligi sonlandirirdim. Bu zor karari alan kisi olmamak adina bebegine kaldiramayacagi acilari yasatmak bencillik olur. Sen bir annenin yapacagi en buyuk fedakarligi daha dogurmadan yapiyorsun. Inan zamanla daha katlanilir olacak her sey Allah size tez zamanda saglikli bir bebegi kucaginiza almayi birbirinize doya doya saglikla mutlulukla buyutmeyi nasip etsin.