Nasıl gidiyor arkadaşlar biz bugün 12+2 olduk daha cinsiyet bilmiyoruz 13 hafta olunca randevumuz var doktor ile . Tek duam sağlık sıhhat . Bel ağrısı halsizlik ve sabah bulantısı devam ediyor ama bunu veren Rabbime bin şükür sonu güzel olacak inşallah. Sizler nasılsınız belirtiler nasıl ?