2.bebeğim sezaryen olucam nasipse 2 kızımda 3 eylül doğumlu olucak Allah’ın işi istesem denk gelmez 😅 2. Hamileliğim çok çabuk geçti bana hiç anlamadım sadece bunda daha çok ağrım oluyor bide çocuk makat gelişi şuan kasıklarıma ayaklarini baskı yapiyor galiba hep bı acıma idrara çıkma sıkışma isteği var haftayada çantamı hazırlacam 32 haftalık olucam sizce erkenmi tm zamanımı siz neler yaptınız yapicaksiniz 😊😊