Rabis24 Haftalığım herhangi bir sorunum yok hamileliğimde bugünde bebek alışverişi için çıktık yürüdük ama hep dinlenerek yürüdüm 4-5 saat falan dışarda kaldım şimdi vajinamda ağrı ve etrafındaki kemiklerinde ağrı hissediyorum bu normal mi sizde de oluyor mu genelde
058elf Rabis24 baskı olduğu için normal biraz fazla ayakta kalmışsın damarlar genişliyo özellikle vajina da varisler oluşabiliyo bu yüzden
Mesutnur15 32 haftamdayim benimde var ayakda kalsam da kalmasam da vajinal kemik agrisi oluyor kalkarken otururken hep bi batma hissi
Rabis24 Mesutnur15 evet aynı bende de oluyor ama hareket ettikten sonra daha fazla ağrı hissediyorum hele ki kemiklerim daha da kötü oluyor
Mesutnur15 Rabis24 aynen benimde oyle o yuzden surekli oturuyum diyorum sag yatsam sag kemiklerim uyusuyor agriyor sola yatsam oyle yoruluyorum sabaha kadar defalarca uyanik haldeyim 29 haftadan beri boyle
Rabis24 Mesutnur15 ben bu dediklerini 20. Haftadan beri yaşıyorum uyuşmayla ve ağrıyla kalkıyorum uykumdan inşallah geçcecek bugünlerde 🥲