Merve_066 20+5 haftalik hamileyim burnumn sol tarafında kanama geldi normal mi korkuyorum ilk gebeliğim
Nurtrky Merve_066 gebelikte burun kanaması oluyor normal endişe etmeyin hergün olursa doktorunza iletin mutlaka
Gmzkc Merve_066 kan basıncı yükseldiği için dönem dönem olması normalmiş aşırıya kaçarsa doktorunuza danışın
minikbirkiz Merve_066 burun kanaması normalmiş, benim de o haftalarda sık sık oluyordu daha sonra geçti
DamlaAli Merve_066 benim de tansiyonum genellikle düşüktür ama gebelikte tansiyon daha da düşer. Özellikle progestan da alıyorsan ve sıcakta yürüdüysen ya da fazla sıcağa maruz kaldıysan çok daha düşer ve burun kanaması yapabilir