Portakalgeliyor Sumeyyeturunc Aslında gerekli olanın fazlasını aldım 😂 o yüzden hiç sayı vermeyeyim (post öne çıksın)
Purpura26 Sumeyyeturunc 3 tane yeni doğan 7 tane 0-3 ay aldım. Arkadaşımın benden önce bebeği doğdu. O da yollamış 0-3 ay olarak 6 7 takım
Dilekcnkn Sumeyyeturunc 4 tulum ,2 hastahane çıkış seti 3′lü, 2 patikli pijama , 1 tane de evde var alt üst takım 6-7 adet yarım kol zıbın var , 1 tane isimli tulum-şapka seti 4-5 adet şapka , 1 kışlık dışarı için tulum 1-3 aylık olarak aldım
birkedilianne Sumeyyeturunc Artık sayısını bilmiyorum gerçekten. Sadece kendi aldıklarım çok fazla. Anneanne ve babaanneninkiler de var. Gardırop düzdük yani
Merguse Sumeyyeturunc 2 tane 10 lu hastane cıkısı Bi tane 5 li hastane cıkısı 4 tane kısa kollu tulum 1 tane uzun kollu tulum 3 don 2 üc badi 8 9 zıbın
LalinMom Sumeyyeturunc Aşırı bir takım almamıştım, benim kızım olduğu için bol bol elbise, eşofman / alt üst takım ve tulumlar almıştım . İyi ki de öyle yapmışım zaten 1 hafta giydiği ½ hafta sonra olmuyor bebekler çok çabuk büyüyor . Bir o kadar da hediye geldi. Bayıla bayıla aldığım ve Hiç giymediği bir sürü kıyafeti kaldı . Çünkü benim aklıma gelene kadar içine sığmaz olmuş 🤭
Mlttpl Sumeyyeturunc 1 tane 10 lu hastane çıkışı 3 tane 5 li hastane çıkışı 5 tane tulum 2 tane patikli alt giyim 8-9 tane 0-3 ay zıbın Çorap ,önlük vs aldım birde
Karanfill Yenidoğan olarak 10 lu hastane çıkışı, bir adet alt üst takım, bir tane tulum, beş tane zıbın aldım