Yesil-Tuba Doktorun önermesi ile mi takılmalı? Yada size bırakılsa takarmısınız? Bu konuda ne düşünüyorsunuz hanımlar, kullanıcaksanız yada kullandıysanız marka model olarak fikirlerimizi paylaşalım ☺️🌸 Karışık aklım bu konuda 😕
ilkgozagrimhavinim Yesil-Tuba canım ablam 2 doğumunda da kullandı. Sezeryan ile doğum yaptı, mecburiydi. Ayağa kalkmadan önce korse takıp kaldırdılar ikisinde de. Oyüzden ben almayı ve kullanmayı düşünüyorum.
NsbLiyazeynep Yesil-Tuba ben ilk dogumumda kullanmadım pişmanım 9 gun sonra ikinci sezeryan dogumum olcak inşallah tayt korseden aldım ama kullanabilirmiyim bilmiyorum
Mrc34 Yesil-Tuba bana doktorum pentiden külot korse al ve hastaneye de getir dedi. Ben de onun önerisiyle kullanacağım
ErsiNuray Yesil-Tuba aklmda tayt korse var hala almadm.ne marka ne alcama kesin karar veremedim normal olcak nasipse
ilkgozagrimhavinim NsbLiyazeynep cırt cırtlı bi korseymiş😅 bu çengellilerden değilde cırtı beline göre ayarlanabilenlerden
Mom789 Bana tak takma diyen olmadi ama 2.gun eve geldiğimde taktim ben ve gun içinde hep dar kolları tatları giydim 13.gundeyim doğum yapali,şuan gobek sıfır oldu 14kilonun tamamında verdim kullan kesin yada bol şey giyip vucudu alıştırma
Simay2 Kesinlikle kullanmanı öneririm tayt ya da külot korse benim ilk doğum sezaryen ben tembellik edip takmadım göbek çok geç gitti ikinciye hamileyim mecbur o da sezaryen olacak 15-20 gün içinde doğumdan en geç iki gün sonra kullanmayı düşünüyorum yamuna korse almistim dikişlerim iyileştiğinde de o korseye gecicem
Simay2 Mrc34 bende ki de külot korse çok memnumum sıkı sardigi için ağrıyı da azaltıyor sallanmayi engelliyor
Cennet-polat Yesil-Tuba ben kendim kullanmayı düşünüyorum emzirme sütyeni gibi sadece göbek tarafı korse o şekilde kullanicam daha sonra da termal tayt giyerim diye düşündüm ☺️
GizeMustafa Bana da doktorum doğuma gelirken korseni unutma demişti. Sezeryan doğum yaptım ertesi günü hastaneden çıkmadan doktorum taktı. Bende uzun bir süre kullandım
adrmz54 GizeMustafa hangi marka almıştınız acaba yada külot korse mi yoksa sadece belden cırt cırtlı olan korse tarzında miydi🙏
Ozge890 Yesil-Tuba tayt korse alcam doktor önermesi ama ben yinede kullancM normal dogum yaptım 40 çıktık dan sonra kullancam
Asyaa02 Yesil-Tuba bana ilk doğumlarımda doktorum 10. Günden sonra tak demişti. Bu bebeğimde de almayı düşünüyorum inşallah
DiDoCe Yesil-Tuba Bende medlon marka doğum sonrası korsesi aldım geldi çok güzel birseye benziyor fiyati şuan çok uygun bakabilirsiniz inşallah memnun kalırım dikişler biraz iyileşince ve göbek azalıncada şortlu en sıkı korselere geçicem
Mom789 Yesil-Tuba yamuna kullandım ilk 10 gun kullandım baktim gobek sıfıra indi simdi 3 4 gündür dar kot tayt vs giyiyorum tabi gobegi sürekli ice çekiyorum çıkacağı varsada çıkmasın diye 😀