Littlebaby ilk başlarda olmuyor çoğu kadında. Dizilerde görüldüğü gibi kusarak hamile olduğunu öğrenen baya az 😂 Bende de 10 haftadan sonra başlamıştı ufak tefek belirtiler. Ayrıca rahmin büyüyor, bebeğe yer hazırlıyor bu nedenle ağrı normal. Aslında Kasık ağrısı, bel ağrısı belirtiler arasında. Ve çocuk düşecek olsa ilaç bile kullansan düşer allah korusun. Stres yapma. Her şey güzel olacak ☺️