marbling10 Elifggnc ağrı ve şişlik varsa vurmuşsunuzdur farketmeden. Çünkü kendiliğinden oluşan morluklar ağrımıyor. Bende pıhtılaşma eğilimi var. Sık sık oluşur çeşitli yerlerde, özellikle üsst bacakta. Ama ağrı şişlik olmaz.
2melekannesi_ papatya56 onu tam bilmiyorum yan etkilerinde yazıyor mu acaba bir bakın ama eğer ağrı şişlik üzerine basamama gibi durumlar yoksa korkulcak bişey yoktur diye düşünüyorum