Tuch Kızlar 38+2 deyim biraz önce el bileklerimin iç kısmı kaşınmaya başladı hrmde çok fena aşırı kaşıntı var. Yaşayan var mı bu durumu biraz araştırma yaptım iyi değil felan yazıyor anlamadım 🙄 yarım saattir kaşınıyor