Nurce ben gazlı bebeklerin, hiç uyumayan bebeklerin sebebini hamilelikteki psikolojiye bağlıyorum. Gördüğüm çocuklarda bunu anladım. İlk hamileliğim çok sakindi, oğlum ağlamazdı bile, gazını çıkardığımı hatırlamam. Ama şimdi birkaç olay üst üste geldi, oğlum da biraz zorluyor beni, eskisi gibi onunla oynayamıyorum. Bunun acısını çıkarıyor. Bakalım şimdiki nasıl olacak? 🤷🏻♀️