Seymamuge bende de irellemiyordu. Pandemiden dolayı son iki ay evde yoga yaptım. Yürüyüş olmadı. Açılma olmuyordu. Amma kanama vardı, nişan gelmişdi. Doktor her yarım saatde ilaç vurdu popoma))) açılma oldu. Sonra 1sm kalmış kendisi yardım etdi. Amma söyledi ki, çok ıkınmalısın. Neredeyse 7-8 kere ıkındım. Kızım doğdu