mom073 Aksam tam bu saatlerde hem sağ hem sol kasık agriykr yani ne tarafa dönüp yatacagimi şaşırdım..Karnimda ağırlık var galiba 15 hafta oldum sizce normal midir?
cennetomrummm21 mom073 Valla Bende 10+2 Haftalık Hamileyim Bende De Aynı Durum Var Cnm Sabaha Kadar Kasık Aqrisi En Son Kalkıp Yataqa Oturup Aqliyorum 🤗🙏
Elifkrblt mom073 merhaba ben de 6 haftalık gebeyim benimde karın ağrım oluyor kasıklarda ani batma oluyor inşaAllah bişey yoktur
mom073 cennetomrummm21 ne tarafa döneceğini şaşırdım..Rahim büyüyor ondan diyorlar ama bilemiyorum en son 15 haziranda 12 haftalik idi
cennetomrummm21 mom073 Valla Geçmiş Olsun Cnm Benn Yatamiyorum Kii Zaten Ne Saqa Ne Sola Ne Yüzüstü Hiçbir Şekilde Yatamiyorum Sonra Yatamiyorum Diye Başım Aqiriyor Bende Aqliyorum 😂😂😂😂