iremeren05-04 irorkay irorkay benimki de Ağustos başı ama o tarihten önce gelir gibime geliyor bakalım ☺️
Gamzeoks Damla-Ata uygulamaya göre doğum tarihini tam nasıl görüyorsunuz 92 gün kaldı yazıyor ama tarih tam yokta 🙂
Didemmmmm Merve1511_ bizim de kasım sonu Aralık başı bakalım 🙏 Rabbim hepimize hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Gzmm14 Kestanesekeri Ya ne güzel. Sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah ☺️ Nasıl gidiyor hamilelik ☺️
Mltm88 Merve1511_ Benimde normal 8 ekim görünüyo ama sezeryan olucam inşallah bikaç gün daha erken olur
Kestanesekeri Gzmm14 çok şükür şuan çok güzel gidiyor burun tıkanıklığım arada oluyor ama rahatım ilk trimestere kıyasla ☺️ cinsiyetimiz kız sizin nasıl gidiyor cinsiyet ne 😄