Kızlar iyi akşamlar. 39+4 deyiz sabahtan beri kızım bir sağ bir sol tarafıma toplanıp duruyor. Neden toplanıyor bilgisi olan varsa benide bilgilendirir misiniz ? Birde sadece toplandığı zamanlarda hareketini hissediyorum. Onun dışında sabahtan beri çok hareketli değil.