MelisDeniz Yumurtlama üzerinden 14 gün geçti Gün kan vermiştim 1.20 çıkmıştı. Bugün test yaptım ve sonuç sizce gebelik var mı? https://resimyukle.link/i/2GLgt
Artasburci MelisDeniz test silik cikmis genelde bunu pozitif degerlendirler hayirli olsun insaallah saglikli dogumlar yaparsın ama gene de kan tahlili ver derim 1.20 çok düşük değer 5 in ustu olmali
MelisDeniz Artasburci evet kuzum 4 gün önce 2.10 çıkmıştı. Ovülasyon testinin 10. Günü kan vermiştim. :) umarım vardır tesekkür ederimm 😍
asyaebrar benimde böyle çıkmıştı yüksek ihtimal sizinde var adetim 2 gün gecikmişti böyle çıktığında şuan 5+3 haftalığım :)
Artasburci MelisDeniz hayirliiii olsuuunnnnn canimmmm hadi bizden oldunnnnnn onsaallah saglikli sekilde sular seller gibi doğruruz
Omay0707 Yaa hayırlı olsun bende 2 gün önce negatifti yükselir umarım seni görünce ümitlendim yineee🥰🥰😍😍😍😍
MelisDeniz Omay0707 ben de yok zannetim iki gün ağladım sonra toparladım kendimi annemler geldi 2 gün kaldılar bugün test yapiyim dedim böyle çıktı. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
papatya56 Erken test mi canım benımde yumurtlamanın yarın 11 gunu yarın test mi yapsam dedım canım var hayırlı olsun Saglıklı hamilelik geçirirsin
MelisDeniz papatya56 insallah canım. Ben yok zannediyordum 10. GÜn kanda 1.20 çıkmıştı bugün 14. Gün böyle çıktı yarın sabah ilk idrarla denicem bakalım koyulasma olcak mı
MelisDeniz papatya56 evet erken test kuzum ama ben bugün normal test yaptim onda silik görünce erken testi yaptimm :) bu erken test attığım
Tusami MelisDeniz ay ne güzel hayırlı olsun gebelik var 😊benim 0,100 çıkmıştı betam 4 gün sonra idrarda pozitifi görmüştüm😊 oluyor yani 👍o kan testini unut artık 🧿
MelisDeniz Tusami ayy kuzum çok sevindim insallah öyle olur yarın kan mı versem bilemedim yoksa kimyasal olursa o kadar üzülürüm ki 😔
papatya56 MelisDeniz Benımde yarın 11 gun erken test alayım yapayım cok merak edıyorum belirtilerde var psıkolojık mi bılmıyorum
papatya56 MelisDeniz Erken testte çubuğu kac dakka idrarda bekletıyon canım bı kac kere yaptım ustunde yazmıyodu
MelisDeniz papatya56 yap kuzum ya da bekleyebilirsen iki üç güncük bekle ovülasyon testi denemiş miydin