Elifesen Hanımlar hamileyken saç kestiren var mı ortalıkta kesilmez diye bir söylenti var ne kadar doğru siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ??
butterfly_ Elifesen ben kestirdim rahatladım bebeğin ömrü kısalır diyorlar ama tamamen batıl buna inanmıyorum .
Truman Elifesen ya vücudun bebeğine çalışacağına saçını uzatmak için oraya depolar filan dediler ama ben ilk aylarda kendim kestim yinede
Elifesen Hafissee saç kestirmekle bebeklerimizin bir alakası olduğunu bende düşünmüyorum ama insan ne olursa olsun düşünmeden edemiyor işte tabiki batıl inanç ama insan neye inanacağına şaşırıyor bazen 😂
ZumrutHanim kendim kestim tiras makinesiyle cok da guzel oldu gecen sene de kendim kesmistim. hem cok dokukuyodu hem de kurutmasi zor