Kızlar düşük geçmişim var. Gebeyim. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri lekeler kanamalar vs oldu. Doktor iğne ilaç kullan dedi. 3 hafta oldu geçmiyor. Benim sorum şu tüm gün yatıyorum. Ama ne zaman uyusam uyansam yani sabah ilk uyandığımda yoğun geliyor sonra azalıyor. Sizin ne zaman azalıyor çoğalıyor?