Kızlar ilk gebeliğim olduğu için tecrübeli değilim bilmiyorum.
14+2 haftaya girdik çok şükür . Ayakta ya da otururken değil de özellikle yatarken yani uzanırken ve sabah uyandığımda karnım portakal gibi şişiyor bazen Yamuk şekilde şişiyor (enlemesine). Hissetmiyorum ama bazen karnımda hareket görüyorum bi göbeğimi şişiriyor bi göbeğimin altını. bir sağ şişiyor bir sol. Yani her sabah farklı farklı uyanıyorum ama bebek henüz küçük yani onun hareketleri olması mümkün mü? Bu arada 49 kiloyum zayıfım acaba ondan da olabilir mi? Hareket hissetmiyorum dediğim gibi şişlikler görüyorum bazen de hiç olmuyor sanki gebe değilim gibi. Şimdiden teşekkürler bilgisi olan cevap verirse sevinirim 🥰🥰