Kyr321 Sezeryan doğum yapıcam sonda takımı acıtıyor mu acaba Uyuşturduktan sonra takmalarını söylesem olur mu acaba
Omerhatice Kyr321 normldd uyusturduktan sonra takıyorlar Ama ben 17 gün evvel normlden sezeryana dönen bir doğum gerçekleştirdim o sırada acil sezeryan denildi ve sonda o sırada takıldı hiç bisey hissetmedim 🤗
Ask_hosmus Kyr321 bak şimdi oda da takıyorlar seni sandalyeyle doğumhaneye indiriyolar sedyeye çıkıyon oturuyon öyle uyuşturuyo lar 😊
_hira_ Kyr321 ameliyathane de uyuşturduktan sonra takıyorlar . Uyuşuk olduğun için hissetmiyorsun. Hiç korkma
Kyr321 Grkmgrkm valla ilk doğum hiçbişey bilmiyorum Sezeryan olanlar konuşuyoda ondan sordum Sezeryan doğum nasıl çok ağrı oluyormu
Grkmgrkm Kyr321 malesef ilk ayağa kalkınca felan çok yanıyor ve bastırıyorlar ebeler felan ozmaan çok canı yanıyor malesef ben çişim gelmesn die dua ediodum valla 8 ay önce mecburi sezeryan oldum şimdi de 8 haftalık hamileyim
Ozlemkdmrcl Kyr321 valla benim uyuşturmadan takmışlardı çok hafif acı oluyır ama geçiyor hemen zaten heyecandan unutuyorsun☺️
Oznrasl Kyr321 ben sezeryan doğumu yaptım ve sonda takımı yapılmadı ve gayet güzel lavobama gıttım ben
Sibellllo Kyr321 benimkini uyuştuktan sonra taktılar hiç hissetmedim çıkartırken hissettim ama çok can yakıcı değildi