Purpura26 umudunannesiii Günde 3 taneye kadar izin veriyorlar ama çok zor durumda kalmadıkça içmemek lazım yinede
_hira_ umudunannesiii parol harici diğer ilaçlar yasak . Gebelikte ağrı kesici ateş düşürücü olarak sadece parol veriyor doktorlar
Artasburci umudunannesiii daha geçen hafta yazdırdım basom ağrıyor dedim direkt sadece parol dedi bebeğe zarari yokmus sordum zaten Dr.bisey verdiğinde direkt bebeğe zararı var mi diye sorarım ve başka Dr.arkadaslarima da sorarım yani pimpirikliyim neyse kısaca yok canım içebilirsin YALNIZ TOK KARNINA ALACAKSIN PAROL u unutma
asyahumam Melo7300 ondan yatmamistir yanlış biliyorsunuz hamilelikte kullanılabilen tek ağrı kesici parol
Elcnbykckr Canım Benimde bogazlarım çok ağrıyor ben sıcak seyler içmeyi tercih ediyorum. Parol çokta zorda kalmadıkca içesim yok aslında nekadar az ilac okadar iyi 😊
umudunannesiii Elcnbykckr evet yedinci aydayim hc dha içmedim ama şuan çok ktu durumdaym neffes dahi alamıyorum artk oksurmekten Scak şeyler iciyorm kaç saattr ama yok geçmiyor
Mavi87 umudunannesiii 6 saatte bir tane kullanabilirsin ama yinede ilaç sonuçta doktorunuza sormanızda fayda var..
elisss_61 umudunannesiii çok zordaysan parol alabilirsin zaten bi tek onu alabilirsin ama son ana kadar dayan yine de KBB uzmanı bana en masum ilaç parol ama onu bile önermiyorum demişti bazen çok zorda kalınca aldım bende