ecenuralici bende 38.2 yim. sağlıkla kavuşalım inşallah. Bence ne yaşayacağımız bilmediğimizden korkularımız. Dün Çatı muayenem yapıldı, doktorum doğurursun dedi. Canım oğlum 22 den beri ters ama kanalda değil, sancı da yok açıklık ta. Yine canım doktorum nap et indir o çocuğu aşağı dedi . Bende 1 haftadır temizlik vs aşırı ayaktayım eğildim kalktım ama yok inmemiş yani. Nasıl yapsam da inse, açıklık olsa diye kara kara düşünüyorum.😂 bide artık doğurmak istiyorum açıkcası🤣