Çay ve kahve demiri tuttuğu için faydalı değil. Hatta bebeğin kilosundan azaltıyor deniliyor. İçinde kafein olduğu için ama maalesef ki ben de kahvaltı yaparken açık olacak şekilde 2 bardak içiyorum bazen günde 3 e çıkıyor. Ama eczacı demir ilacı içtikten 45 dk 1 saat sonra çay kahve süt ürünleri tüketilirse daha iyi olur dedi o şekilde tüketiyorum. Aç karnına demiri içtikten 1 saat sonra kahvaltı yapıyorum.🌸Size de bilgi olsun ama yine de doktorunuza danışın🌸