Ela321 Kızlar bebeğim 20 günlük oldu😘 göğsümün teki çok fena çatlak oldu garmastan pomat kullanıyorum fakat henüz geçmedi😕 sizin kullanıp rahat ettiğiniz bir yöntem var mı😞 şiş olduğu için bebeğim memeyi tutamıyor sağıyorum onu iki saatte bir 🤭
Maaaile Ela321 Madecassol du sanirim yazilisini hatirlayamadim. Bana bu çok iyi gelmisti. Cok fazla cektim,ömrüm boyunca unutmayacağım bir acı.😬
es-es1 Ela321 ah 40 gün çektim denemediğim kalmadı sağ göğsüm ikiye ayrılmıştı sanki sezeryan oldum yemin ederim o acı kadar çekmemişimdir🤦♀️ göğüs kalkanı kullanıyormusun o iyi gelmişti gerçi ben geçmesine yakın aldım o ayrı 🙄 Ne kullanırsan kullan bence geçeceği zaman 30-40 gündür fayda etmedi bana kremler
Gulsurmeli Ela321 Benim kızımda 17 günlük ilk haftamızda göğüs ucum yara oldu zeytin yağı sürdüm iyi gelmişti ebe tavsiye etmişti belki işe yarar sizdede. :)
biyologelif AyvA bulabilirseniz onun çekirdeği çok iyi geliyor. Tecrübe etmedim ama gümüş kapakta iyi diyor kullananlar
alimerve biyologelif ben 36. Haftadan itibaren takıyorum gümüşün tedavi etme özelliği varmış ve cidden çıkarınca yumuşacık olduğunu görüyorum etki etmesi için doğumdan önce. Saatleri arttırarak hergun takmak gerekiyomus inşallah göğüs açısı yasamam
BelisinAnnesi Ela321 canım hemen GARMASTAN pomad al Allah’ın izniyle 2 güne iyileştiriyor yıkamadan silmeden bebeğini emzirebilirsin tamamen bitkisel
BelisinAnnesi Bebekgeliyorr bana doktorum ve ayrıca eczacı yıkamadan emzirebilirsin diye söylediler ve öylede kullandık bir sorun yaşamadım
Deryaongun1 Benimde 8 gün oldu doğum yapalı çok fena durumdayım ne yapsam geçmiyor 😔 göğüslerim taş gibi oldu emziremiyorum
Gamzettt Kesinlikle gümüş kapak alın icat edene de banada kargocuya bile dua edersiniz. Ben ağlaya ağlaya emziriyordum iki günde toparladı üçüncü günde eski haline döndü
alimerve biyologelif yok canım yok kaçıncı haftadasin bilmiyorum ama aldığım yerde bilgilendirme kağıdı yollamıştı 35 36 dan itibaren arttırarak takın yaziyo yani yara olduktan sonra takmak tedaviyi de zorlaştırır uzatır günde bir saatle başladım iki saat üç saat en az 3 saat takmaya çalış hazır varken elinde başla takmaya göğüs açısı yaşamayız inşallah 🤗