1kiz1erkekannesi ya şey nispet yapar gibi olmasın ben sivastayım mesela şuan 8 derece bakma gündüz daha sıcak oluyor dediğime 3 saat yakmıyor bile 🤣🤣 Allah yardımcın olsun güç kuvvet versin tüm içtenliğimle söylüyorum hem sıcak hem bebişler falan zor çok zor