esrvl Merhaba hanımlar. 2 gün önce bikini bölgesine ilk defa ağda yaptım. Bugün fark ettim ki küçük küçük sivilce gibi şeyler oluşmuş. Bunun olması normal mi acaba?
depsizoo esrvl Normal bendede oluyo sir ağdadan da neyden kaynaklanıyo bilmiyorum geveliğine zararı olmaz merak etme o kendi cildinle alakalı bişey
Emirinannesi34 esrvl normal merak etmeyin cildiniz tahriş olmuştur. Arko vs tarzı kremlerden sürün. Geçer bir kaç güne
irem esrvl normal canım ilk defa yapmışsın alışasıya kadar olacak maalesef benim de öyle olmuştu 3. Gittiğim de olmadı pudra sürdürüyorum ben
depsizoo esrvl bi iki güne geçer ilkten değilde ciltle alakalı cildiye ye gitmen lazım onun için ama uzun süreli kalmıyo merak etme
esrvl depsizoo beni rahatsız edecek bir şey yok ama sadece sivilce gibi küçük küçük çıkmış. Ama geçer bence