Eski9 Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım salı günü hastaneden çıkarken doktor su geçirmez bant taktı haftaya persembe kontrole gel ben çıkarticam dedi ama sıcaklardan ter mi yaptı bilmiyorum ama çok tuhaf hissediyorum o bölgeyi nemli gibii bir de sağ tarafta acı var bugün çok geç değil mi nerdeyse 10 gün kapalı kalacak yara yeri 🙁 siz ne zaman cikarttiniz banti çok daraldim resmen bant yüzünden
cipiti Eski9 üçüncü gün çıkardı doktorum on gün bence çok uzun süre zaten havalar sıcak araya bı pansuman koysaydi bari ne zaman gidiceksiniz kontrole
Seda_nrr Eski9 iltihap yapar ya 10 gün nedir 😢 ben doğurmadım ama arkadaşımdan biliyorum siz bi gidin doktorunuza belki çıkartır hem siz rahatlarsınız hemde iltihap riskini önlemiş olursunuz
Sema_nurr Eski9 3 gğn önce bende doğum yaptım ertesi gece çıkardılar şuan bant falan takılı değil bende
Eski9 cipiti valla pazartesi doğum yaptım salı çıktık cikarken akşam pansuman yaptı bandı taktı haftaya persembe gel dedi acaba karıştırdı mi eşimde çok uzun süre diyip duruyor bu akşam yazdım doktora bakalım tam 10 gün kalmış olacak bant eğer Perşembe gidersem iltihap olmasın diyor eşim
Eski9 Ozlem23 çıkardıktan sonra herhangi birşey yapılıyor mu acaba birde karnım dikişin üstüne düşüyor bant çıktıktan sonra bakımı nasıl yapmalıyım bu sıcakta yer yapar hep 😓
Eski9 Seda_nrr bende okudum nette baktım hep 3-4 günde cikarttirmislar benim neden 10 gün ya bu sıcakta acaba yanlış mı dedi pazartesi diyecekti Perşembe mi dedi anlamadım ki yazdım bakalım ne diyecek
IzmirliBurcu Benim cuma takıldı doğumdan sonraki gece, pazartesi gün doktor çıkardı batikon sürdü, tekrar yenisini yapıştırdı, yaran iyi bunu perşembe günü çıkar dedi ben de öyle yaptım hiçbir sıkıntı olmadı
Eski9 IzmirliBurcu Ama benim hiç pansuman vs yapilmamis olcak 10 gün geçmiş olcak ve beni çok sıktı bant darlandim o bölge hep sıcak ve nemli gibi hissediyorum 🙁
cipiti Eski9 zaten banti çıkarıp bişey yapmıyor dikişlere bakıyor sadece gidebiliyorsaniz erken gidin
Ozlem23 Eski9 bana her gun duşa gir kitle değil kopukle yıka demişti çıkınca dikis yerini temiz bı havluyla dokuna dokuna kurula sonra saç kurutma makinesi tut biraz uzuaktan iyice kurusun demişti
Eski9 Sema_nurr Allah Allah bana niye 10 gün dedi bu kadın ya 6 gündür bant var şuan ne adam akıllı duş alabildim su geçecek diye ne bişi ilk doğumda Dr 5. Gün mü ne çıkartmıştı banti sanırım
Ceylanikra Ne demek 10 gün🙄 Ben eve geldim ertesi gün hemen cikardim. suan bide havalar o kdar sıcak ki oranın nemlenmemesi terlememesi lazım . Benim doktorum krem vermsti gogus ucu için olan yara yerine sur günde 2 defa dedi ve benim o yüzden sezeryn yerim açıldı (lazerle yapıştırma benimki) önce çok az açılma oldu sonra yaramin tamamı açıldı çok kötüydü 😢 havaların sıcak olması ve sürdüğümkremin orayı nemlendirmesinden olmuş… pansuman a gittim sürekli suan biraz daha toparladık şükür 18 günlüğüz bu ara da … ne kadar açık kalırsa o kadar çabuk iyileşir yaranız, malum havalar da sıcak dikkat edin benim gibi olmayın …
Eski9 Ceylanikra bencede öyle açık olunca daha çabuk iyilesiyor diye biliyorum bakalım yazdım ne cevap verecek muhtemelen o karıştırdı tarihi ya 10 gün nedir 😑
Gulsurmeli Eski9 Hastaneden çıkmadan önce taktı eve git duşunu al çıkar demişti benim doktorum ve çok normal terlemesi olmadı eczanede vardır büyük ihtimalle oradan alıp takın. 🤷🏻♀️
byz12nur Eski9 cumartesi doğum yaptım akşamı bandı taktıklar pazartesi hastaneden çıktım doktorum cuma günü gel dedi gittiğimde o çıkarttı bandı. Bant benide çok rahatsız etmişti çok gerginleştiriyo orayı ben doğrulamıyodum fazla
Eski9 byz12nur evet çok rahatsız ediyor can yakıyor ve ter nem yapiyoemus gibi hissediyorum hep gergin oluyor 🙁
Omerhatice Eski9 10 gün baya uzun bir süre Ben cuma günü doğum yaptım 17 gün oldu yani o cuma doğum yaptım cumartesi akşamı su geçirmez bant takti o hafta perşembe günü gel ben cikaricam dedi yani 5. Gün çıkardı bandı..
Eski9 Omerhatice enteresan gerçekten çoğu kişi 3-5 günde çıkartılmış benimki 10 gün bencede çok fazla
Haticecakirr Eski9 merhaba su geçirmez bantı çıkarttıktan sonra enfeksiyon kapmış mıydı dikiş yeriniz birde çıkarttıktan sonra duşa girilebilir mi nasıl oluyor sonraki süreç yarın çıkartacağım da bende o bantı 😁