melek6161 Kese bakılırken betaya mı bakılır Kac haftalık oldugunamı ? 8.500 de herkes bebeği görürken ben neden keseyi kücücük aekilde gördüm 5 haftakıkta gittim ? Gec döllenme ise beta o kadar hızlı ilerlermiki?
Tusami melek6161 benim beta yükselmiyordu çok az yükseliyordu kese küçüktü ve hiç büyümedi, sizinkini hiç anlamadım kese olmasa dış gebelik olurdu, doktorunuz en doğru yorumu yapar inşallah sağlıklıdır🙏