Deryak ben de şuan peçete koydum bakalım ıslanacak mı die.. buarada tekrar wc ye gittm bişi içmeme rağmen çişimi yaprım ve dikkat ettim bu sefer tutup bırakabildim.. şuan boyna çişim gelio ama tutabiliyorum, belki de stresten....
Su olsa gelmeye devam eder değil mi?