Liyaa Mrb arkadaşlar dün memlekete geldm. Geceden beri bebeğim bir iki kez hareket etti. Karnım çok sert. Böyle geriliyor. Kasiklarimda da ağrı var biraz. Bu ağrım 24. Haftamdan beri var yaklaşık .Sancı flan değildir di mi bu? Normal mi bunlar?
Mltm88 Liyaa Ağrıyı bilemiyorım ama bende 27.haftamdayım bazen bi tarafıma toplanıp geriyo.Bende okşuyorum yavaş yavaş toplandığı yeri sonra hareket ediyo ve yumuşuyo:)
susam_18 Liyaa bulunduğunuz şehirde bi hastaneye gidin. Ben o haftada nst ye başladım. Sancı çıkabilir şuan sadece yatıyoruum ilaç kullanıyorum.
Liyaa Egekusum hayrcnm. Doktora böyle şey sorunca muayene etmem lazm dio🙄şu an şehir disindayim zaten
Liyaa Liyaa Mltm88 normalde bende öyle yapinc agwcerdi de. Bugün bukundugum ortamda çok tartışma flan oldu. Çok bağırış cagris. Yavrum korktu sanrm🙄mümkün mertebe dışarı flan ciktm ama bulunduğum süreçte etkilendi sanrm ben etkilenince.
Liyaa susam_18 Sancı çıkması normal deil mi? Yani yalancı sancilardan. Çok şükür sancm ağrım yok.a nca çok gergin karnım.birde hareketi çok az bugün.
susam_18 Liyaa kasılmanız varsa çıkabilir. Benim bir doğum sancısı çıktı hastanede yattım Geçenlerde yalancı sancım çıktı 40 larda.