Misseac Selam arkadaslar. son adet tarihim 26 mayıs. idrar testlerim pozitif çıktı.(5 liralık kaset test) kan verdim pazartesi günü 57.7 çıktı perşembe günü 260 çıktı beta hcg sizce hamilelik varmı varsa ne zaman doktora gitmeliyim kese için ? sizce kaç haftalık dersiniz ?
Gecce Misseac hayırlı olsun canım.. benim de aynı senin gibi olmuştu, ilk testte 57 sonra 293 derken 5332 oldu😃 ben 2 günde bir test yaptırdım, katlanmayı gördüm, 1500 üstünde alttan usg ile 6000 üstünde abdominal usg ile kese görülmekte..
guzellanne İlk başlarda iki günde bir artışına bakılıyor canım. Artış iki katı olmalı önceki günün. Ona göre sağlıklı gebelik olup olmadığını anlıyor doktorlar canım. ☺️ Hayırlı olsun canım 🥰 şuan artışın sağlıklı gebelik olduğunu gösteriyor
Burcu3506 Gecce canım seninde ilk sefer 2 kattan fazla artmış benimde öyle 916dı 2431 oldu sence sorun mu bu
Misseac Gecce ya ne güzel darısı basıma ☺️ Sorun çıkmaz dimi 5 tane idrar testi yaptim kaset test 3 ü silik çıktı 2 si net koyu çıktı
Misseac Burcu3506 bilmiyorumki ama ben pazartesi sabah verdim sonra perşembe sabah verdim bence normal sanki cumartesiye randevu aldım.doktoruma attim sonucumu hamilelik var dedi hayırlı olsn dedi.kasım ayında kimyasal geçirmiştim