Minnoş anneler merhaba ben 40+3 günlük hamileyim ama nazlı kızım gelmek istemiyor doktorum salıya kadar bekleyelim gelemez ise salı günü yatış yapıp suni sancı verelim dedi ama çok korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan anneler tecrübelerini paylaşabilir mi 🙈😳🥰