Bende 26 haftada bir kaç günü önce yaptırdım aç gittim kan verdim sonra bir kutu içicek alıp içtim 1 saat sonra bir daha kan verdim bekleyip 1 saat sonra tekrar verdim ve bitti. Benimde doktorum bana bir şey demedi ama ailede şeker genetik olduğu için ben istedim şükür bişi çıkmadı